01rabiahmet Hayırlı sabahlar arkadaşlar 38+5 haftalığım bu sabah kullandığım peçeteme şeffaf akıntı gelmişti önünü ıslatacak kadar.. Normalde 2 veya 3 gündür beyaz sümüksü akıntım olurdu bugünkü gelen suyum olabilir mi
1994ozg 01rabiahmet sızıntı şeklinde geliyor olabilir bi ihtimal. Benim bu gece şakır şakır geldi tutamıyorsun geldiğinde
Vhdeucr42 01rabiahmet 39+4deyim bende su sandım ama o bizim akıntımız gibi düşünüyorum nemlendirdiği için peçeteyi 😊
01rabiahmet Vhdeucr42 sanırım artık sabredemiyoruz bir an önce doğurmak istiyoruz 😁 peçeteye akıntı olsa su zannediyoruz bağırsağımız ağrısa sancı zannediyoruz öyle olsun istiyoruz daha doğrusu 🙈hayırlısıyla gelsin artık yavrularımız
Vhdeucr42 01rabiahmet amin inşallah benim doğumum başlamış yarın inşallah hastane yatıyorum şuan için normal gözüküyor ara ara adet ağrısı gibi ağrılar geliyor bacak krampları bol dua edin 😊🤲🏻
Nefesimolsun Vhdeucr42 Allah sağlıkla kucağınıza versin inşallah 🙏Ben de 30 haftalığım, darısı başımıza inşallah 😊
K1_ 01rabiahmet canım suyun geldıgınde tutamazsın istemsizce akar hızlı yada ara ara mesela ben ılk hamılelıgımde suyum geldı anlamadım altım ıslandı anlamak ıcın komple uzerımı degıstırdım uzandım baktım tekrar tekrar ıslandı daha sonra artık kanla beraber su akmaya basladı damla damla akıyodu anladım suyum geldıgını