Merhaba kızlar iki gün önce doğum yaptım bi post atmıştım zaten inşallah kosa süre içindede hikayemi tecrubelerimi paylaşacagım ki bende buradaki çoğu kişinin tecrubesinden faydalandım inanın çok işe yarıyormuş Sütüm gelmiyor sezeryan oldugun için nolur varsa bunun çaresini bulan soylesın inanın çok üzülüyorum ☹️😔