Belki beni hatırlayanlarınız vardır bundan tam 38 gün önce doğum yapmıştım gebelik zehirlenmesi yaşadığım ve bebeğe giden kan akımları durduğu için 34 haftalık doğum yaptım ama bebeğim düşük ağırlıklı doğduğu için kuvözde tam 38 gün geçirdi .. çok sıkıntılı ve stresli bir gebelik geçirmiştim ama yaşatan da Rabbim alan da Rabbim Çok şükür minik Yüsramızı bize bağışladı😍 uyuyamıyorum yarının heyecanından yarın taburcuyuz Allahın izniyle minik kızıma kavuşuyorum..inşallah eve geldiğinde çabuk alışır ☺️ Ve emzirme konusu .. Kuvözde biberona alıştığı için çok korkuyorum inşallah bize sıkıntı yaratmaz emme konusunda mastit sorunu yaşıyorum şuan zaten inşallah hepsi geçicek😊
Burdan bebeği kuvözde olan annelere söylüyorum hiç üzülmeyin ve sabredin gerçekten onlar bizden daha güçlü minik savaşçılar ❤️
Dualarınızı eksik etmeyin ☺️