helenismom yaşadım kuzum ilki dediğin gibi 5 haftalıktan başladı Ama az azdı sonra geçti ikinci kanamam sanırım 15 ci haftalardaydı hatta hastaneye gittiğimde umudumu tamamen yitirmiştim imkanı yok gitti bebek diye o derece durmayan bir kanamaydı muanede bebek gayet iyi ve sağlıklı dendi, kesenin dışındaymış kanamayı durdurdular ama leke halinde bir ay sürdü tamamen geçmesi Rabbime bıraktım yiyecek ekmeği varsa gelir dedim şuan 37 bitmek üzere rabbime şükürler olsun bekliyoruz halâ