Kızlar 31+2yim yaklaşık 1 haftadır mide ağrısı ve ishal çekiyorum, bugün dahiliyeye gittim idrar kan tahlili yaptı gaita tahlili veremedim hastanede o yüzden bakılamadı. İdrarda enfeksiyon çıktı, 1000 mg SEF antibiyotik yazdı günde 2 kere kullan dedi. Kendi doktoruma da sordum kullanabilirsin dedi ama içime pek sinmiyor antibiyotik içmek. Daha önce kullanan var mu ?