30 haftalik oldum daha yeni badem yağı surmeye başladım su an bi catlagim yok cok sukur ama ilerleyen zamanda nasil olur bilmiyorum daha çok genetik yatkınlığın varsa oluyor diyorlar bazıları hicbirsey sürmesine catlamiyormus ama bana sorarsan kremler ve yaglarla sürekli cildini nemli tut banyodan sonra bebek yağı kullanabilirsin mesela gece yatmadan önce tatlı badem yağı krem konusunda çok emin değilim ben kullanmayı dusunmuyorum belki kotu olur gerilirse bepanthol kullanirim diye düşünüyorum