Valla benmde bir süredir çamaşırım hep ıslanıyordu, ilk başta terliyorum heralde dedim sonra idrarımı kaçırıyorum galibaya döndü en son artık suyum sızıntı şeklinde geliyor diye şüphelenip doktora gittim. Bebek doğum pozisyonunda ama rahim ağzı kapalı, suyu gayet iyi bir sıkıntı yok dedi, bazı kişilerde enfeksiyon filan çıkıyormuş bende çıkmadı.için rahat olsun istiyorsan bir görün doktora