Sabihanur61 canım duygu ışıl gencer var çok iyi çok ilgili bir doktor sen daha soru sormadan zaten anlatoyor herşeyi biz eşimle çok memnun kaldık ayrıca şuan hastahanelerde eşleri odalara sokmuyorlar ama duygu hanım ultrason sırasında alıyor davet ediyor çok kibar bi hanım muayene si diğer doktorlara göre pahalı 210 tl ama değer 😊🤲🏻🐣