Fatuma Arkadaşlar merhaba. 7 haftalık gebeyim aşırı mide bulantılarım oluyor decavit diye bir hap içiyorum sizce ondanmıdır gebelik yeni olduğu için mi? Ve mide bulantılarını hafifletmenin bir yolu var mı😞
ecembugra53 Fatuma canım mide bulantısı cok normal devavit kaç aydır kulllsnoyotum mide bulantısı yapmıyor gebelikten kaynaklı cnm eğer kalp atışını duyduysan ondan kaynalıdı doktorum demişti bende de olmustu
Ayseege6156 Fatuma dekavit 12 13 haftadan sonra kullanılabilecek bir ilaç senin şu dönemde folic 1 kullanıyor olman lazım mide bulantıları normal fakat decavit bunu şiddetle teyikliyor bana 13 . Haftada verdi mide bulantılarım yeniden başladı kullanırken 16. Haftada başlarız dedi bence sen soktorunla acil konuş ayrıca dekavit için erken bence
Ayseege6156 Fatuma bana doktorum bulantım için ZOFER 4mg verdi müthiş bir ilaç hemen kesiyor ben bu zamana kadar onunla durabildim herkes yok içme yok çocuğa biley olur dedi durdu çok şükür bebeğimde hiç bir sorun yok sen bu tarz şeyler içinde hep doktorunu dinle milleti dinleme sakın
Fatuma ecembugra53 kalp atışını duydum çok şükür ama hap için yapılan yorumlarda mide bulantısı yapıyor diye okumuştum teşekkür ediyorum yine de
Pnrmcht Fatuma bana da ilaç önermişti fakat ben kullanmadım 3 ayımıza girdik ve bulantılarım geçti sadece baş dönmesi halsizlik çok oluyor bu aralar bende
Pnrmcht Fatuma ilk aylarda kullanılması gereken ilaç folik asit onu düzenli şekilde kullanman lazım ama bulantı ilacını sadece bulantı olduğunda kullanman lazım diye biliyorum ben canım 😒
Ayseege6156 Fatuma rica ederim bu benim sana söylediğim bulantı ilacını da sor mutlaka tavsiye eder diye düşünüyorum bulantın olduğunda iç bire bir 😊
ArEl55 Fatuma Cnm ben çok perişandım mide bulantısından kafamı kaldıramıyordum, ilk bebeğimde de 4 ay yatmıştım. Prilam Dr diye bir ilaç çıkmış, dr um verdi, hayatımı kurtardı diyebilirim.
2melekannesi_ Fatuma prilam dr da mide bulantısı için oldukça etkili doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz. Bulantıları hafifletmek için tuzlu kraker yiyebilirsiniz