Basakkkk Biliyorum malesef çok kötü bir durum ama gebelik sürecinde sigara kullanan, bırakan, nasıl bir yol izlediğinizi,nasıl bir dönem geçirdiğinizi öğrenmek istiyorum sevgili anneler 😔
Cafede Basakkkk cok psikolojik sorunlarim oldu daha 5. Haftamizdan esimle alakali gunde bir iki uc iciordum bazen besi bile buluordu ve gunde bi paket iciordum sora bir taneye düşürdüm smdi esim yanimda yok cok sıkıntıli doneme girdim dogumda hatta onumuzdeki bir sene goremiyecm esimi iciorum gunde bes tane filan Allah affetsin birakamadim diger cocuklarimda hic icmedim sigara kullanmiordum 😞
A_ys6604 Basakkkk nefes darlığım artti eşimin de astımı var ikimizde bu hafta bıraktık ama ikimizde ateş gibiyiz kavgaya yer arıyoruz eşim çıldıracak neredeyse cokk zorlanıyor ben günde bir ikiye indirdim onuda içince rahatsız laniyorum kesinlikleeee birakcam yapacak bişey yok cokkkk zor ama bıraktık galiba… Eşim daha ağzına sürmedi ama çok acı çekiyor ben de bıraktım sayılır içince mahfoluyrm içmeyince deliye dönüyorm ama Birakcam kafama koydum hem parasal olarak da cokkk gidiyor ayda 450 tl bok yoluna gidiyor neredeyse… En güzeli bırakmak kesinlikle icmicem artık sanırım…. Bnce gerçekten bırakılmalı gebe değilken asla rahatsiz lanmiyordum Sımdi 6 aylık ken bi tuhaf olmaya başladım nefesim daralıyor göğsüm ağrıyr tansiyonm yükseliyr demekki bebeğim rahatsız laniyor ki böyle olmaya başladım geber sem de bi ra ki cam… Ne olur sende bırak hem maddi hem manevi olarak cokk iyi bişey lanet pislik nasıl mahvediyor baksana hayatlarımızı 😖😖
Urasbaby Basakkkk bak nargıle ıcen bırıydım hergun hemde hamıle oldumu duydum bıraktım tamma cok zor ama ama hep baska seylerle ugrastım bebegıml dusundum bebegını erıtıyorsun bılıyorsun degılmı Allahın emanetıne ıhanet etmıs oluyorsun
Urasbaby Cafede dertlerınız gecıyor mu ıcınce Aşlahım emanetıme ıhanet etmeyon yazık mınnacık nibedene neler yapıyorsunuz farkında degılsınız
Cafede Basakkkk hic sorma 😞 esim yanimdayken hamileligini kullaniorsun die ustume geliordu ondan dolayi iciordum ve baska sorunlardan dolayida gitsin istiordm smdide gitti yanimda yok die iciorum off ne yapalim bn ictikten sora mutlaka meyve yiyorum süt iciorum kuruyemiş yiyorum ole rahatlatiorum kndimi 😞 suc bastırıyorum resmen
A_ys6604 Basakkkk en azından şunu yap bacım.. her istediğinde içme. Canının her istediğinde kesinlikle icmicm de ara ara iç en azından böyle böyle 10 dan 5 e iner emin ol bak sonra da zaten bırakırsın inşallah
Happybabyyy Basakkkk bence bi annenin evladi icin yapamayacagi hicbir sey yok. Aklinizdan gecirdiginizde ultrason fotosunu elinize alin