Merve95merve Ben yaptırdım, yurt dışında, ancak bu testi bebeğin kromozomlarındaki herhangi bir olumsuzluk var mı yok mu diye tespit için yapıyorlar.. Cinsiyeti de söyleyebilen bir test ama etik olarak cinsiyeti söylemeyi doğru bulmadıkları için açıklamıyorlar.. Çünkü yurt dışında istemedikleri şiir cinsiyet olursa bebeği aldırıyorlarmış.. Bu nedenle cinsiyet bilgi paylaşımını kaldırmışlar.. 12. Haftada yapılıyor.. 2li testler gibi olasılık değil kesin Bilgi veriyor..