HilalG Fatmanurrr23 Bence çok iyi 2500 dan sonra küveze girme durumu da olmuyor diye biliyorum 🤗 30 hafta da 1400 dü benim bebeğimde❤
teletabi Fatmanurrr23 gayet iyi gibi duruyor ama doktorunuzun ne dediği önemli tabiki. Ben 38+2 de doğum yaptım 47 cm 2930 gr dı oğlum şuan 3 günlüğüz 2800 gr ma düştü kikosu ama gayet sağlıklı dediler doğduktan sonra bir problem de yaşamadık. Ama doktorunuzun verdiği bilgi daha doğru olur
Gzmsydr Fatmanurrr23 35+6da 49 cm 2800 gramdı doğuma kadar 3500 bulur demişti ama cok-da önemli degil önemli olan saglik
HilalG Fatmanurrr23 Alır alır merak etme sen bazen fazla bile doğuyorlar söyledikleri kilo dan 2 kez şahit oldum🤗
Busrakolas10 Gayet iyi bence zaten yaklaşık tahmin yapılıyor son haftalar daha da alıyor cuma günü 2554 ölçtü bugün 2421 yaklaşık 2 buçuk kilo dedi doktor kilosu çokta önemli değil sağlıkları yerinde olsun da 🤲🏻
Fatmanurrr23 teletabi doktorumda sıkıntı yok dedi inşallah umduğumuz gibi olsun gerisi boş sağlıklı olsunda 😊
D3rya 38+3 3.550 gr 51 cm dedi doktor.🧡 ama tık yok daha ne zaman gelecek hayırlıyla gelsin özledim ben kızımı 🥰