İlk çocuğum kış bebeğiydi.kısmet olursa 2. De şubatta gelecek ben kış çocuklarının çok rahat olduğunu düşünüyorum çok fazla üzerine titremeden evin ısısına göre giydirmenizi tavsiye ediyorum anne üşüyünce bebekte üşürmüş oAn göre anlarsınız 5 ay kundakladım oğlumu hem sıcak hem vücudunun tip durmasını sağladı banyo yaptırdığım zamanlar evin ısısını bi tık daha artıyorudum zaten kış ayı çok gezme olmaz olursa bile kalın tulumu giydirip arabasında gayet güzel çıkabilit ben şahsen kış bebeğinin rahat olduğu kaanatındeyim😇😇