Ilovemybaby Hamileliğim ilerledikçe idrara çıkma artıyor. Lavaboya giriyorum. 5 dk sonra sanki hiç gitmemiş gibi bir daha geliyor. Gece en az 5 defa kalkıyorum. Gece uyanmalarınız oluyor mu sizin de?
egeninincisii Ilovemybaby 😪Odamdan, mutfağımdan çok tuvaleti kullanıyorum. Tuvalette uyusam, kalan zamanlarda odama gelsem daha mantıklı 🧘🏼♀️
Dilbur Ilovemybaby ben normalde Bi yerde lavaboya girmem ama hamilelik sağolsun çevremde lavabosunu görmediğim kimse kalmadı 😂
bburcu Ilovemybaby tuvalete gidiyorum sonra mutfağa gidip su içiyorum sonra yine tuvalete asla sonu gelmiyor 😅
Patisss Bazen cok fazla idrara cikmak idrar yolu enfeksiyonuda olabiliyor, ben hamilelikten saniyordum kendiminkini ama hafif bir enfeksiyon cikmisti. Doktoruna soyle istersen zararsizdi ama korkulacak.birsey yok Tek bir ilacla geciyor