DilanDag Endiselianne20 doktorum genel olarak tüy dökücü kremi kullanmanı önermiyorum demişti, yinede doktorunuza danışın derim
Aylizim Endiselianne20 ben doktoruma sordum bu kremi hatta 1 gün önce almıştım doktorum asla kullandıtdırmam dedi sonuçta kimyasal ve hücreleri onun yeni oluşuyor dedi bilemezsin etki eder bebeğin durumu kötü olur dedi