İlk 10 günüm kabus gibiydi 🤦🏻♀️ Bugün 50 günlük olduk, geçecek sabredin siz de. Dinlenebildiğiniz kadar dinlenin yardımcınız varsa bebeğe bakmasını rica edin , emzirmeden emzirmeye alın bebeği, yatarak emzirin bir alternatif olarak, uyuyun başka türlü başa çıkamazsınız. Geçmiş olsun 🤲🏻