Merhaba anneler ve anne adayları burayı 32. haftama girerken yani bir kaç gün önce keşfettim :) sizlere sorum şu yönde baştan beri doğumdan korktuğum için sezaryen istiyordum bu ara olursa normal olsun diyorum ama korkmaktan kendimi alamıyorum ilk gebeliğim. Sizin tavsiyeleriniz nelerdir? Sevgiler… 🌺