elif000 inşallah çok teşekkür ederim. İnşallah siz de güzel bir hamilelik geçirirsiniz. Aslında benim ilk değil 27. Hafta bugün farklı haftalarda yaklaşık 7-8 kere oldu lekelenmem tabi insan her seferinde çok korkuyor. Ben de progestan kullanıyorum ilk günden beri. Her lekelenmemde gidiyordum doktora, doktor artmadıkça gelme progestanı günde 3 e çıkar, dinlen dedi. Benim gibi miyomlu olup; lekelenme yaşayan var mı merak ettim. Sağolun cevabınız için. 😊🙏