Iremezgi Benim de daha öncesinde 1 düşüğüm sonrasında corasprinle bir canlı doğumum, geçen sene haziran ayında da corasprine rağmen 11. Haftada kalp durması sonucu bir düşüğüm daha oldu. Dr.um genetik test yaptirmami istedi ve bir genimde mutasyon cıktı (mthfr c667t idi yanlış hatırlamıyorsam) Su an yine hamileyim tedbiren corasprin oxsapar 4000 lik ve 3 ay boyunca kullanmak üzere folic 1 verdi bakalım artık inşallah sağ-salim doğurmak nasip olur bu kez.