deniiizz gidenler genelde memnun canım ve birçok dr ayrıntılı için zeki beyin ismini veriyor. Ben ilk geneliğimde düşük yaptım pıhtılaşma sorunum çıktı testlerimi görmüş olmasına rağmen iğneye gerek yok dedi. İkinci perinatolog ve gittiğim diğer kadın doğumcu bu değer için iğne başlanması gerekli dedi. Zaten düşük yaptığım dr da öyle demişti. Ve zeki beyin bu değer için iğne başlamamasına şaşırdılar. Bir de zeki bey bana 2. Düşük olursa öyle tedbir alırız dedi ama o süreç çok yıpratıcı , tabiki allahın dediği olur ama inşallah birdaha yaşamam sağlıkla kucaklarımıza alırız. Uzun yazdım kusura bakma lütfen