rumet96 ben yaptırmadım kızımda da yatırmamıştım allah buyuk en iyisini o biliyor gerek duymadım doktorum ultrasonda da zaten geyet ölçümünü herseyini yapıyordu o bile gerek duymadı ki zaten açlık tokluk şekerine bakıldı onlarda gayet normaldi şükür ki