Nisa44 Bayanlar ben geçen sene sezeryan doğum yaptım belden korktum komple bayılttılar kalktığımda dikiş acımı çok hissettim. 1 ay sonra yine doğum var belden iğne acısı çok muu?
Bktbll Nisa44 ben 12 gün önce doğum yaptım canım belden iğne oldum benim hiç acımadı zaten soğuk bişey sıkıyorlar sonra vuruyor
Suprizyumurtam_3 Nisa44 soğukluğu hissediyorsun canm iğne çok hafif hiç korkma daha rahat geçer inşallah pozitif düşün
YYSUSAM Nisa44 inan damar yolu daha çok acıyor genel anestezi alma sık disi 3 sn bile sürmüyor yapmaları ben sadece bana dokunulmasindan hiç hoşlanmadığım için iğne yapılana kadar zorlandım
Bktbll Nisa44 evet canım direk gösteriyorlar ama doğumdan bi 3 saat sonra iğnenin etkisi ve uyuşma geçince ağrılar başlıyor benim 3 gün surdu ağrım şimdi yavaş yavaş sızlamalar var
Bktbll Suprizyumurtam_3 hiç yapmadılar bana ilk gün uyuşma geçince o kadar kötüydümki bune dedim böyle