KubraAyyldz İyi Akşamlar kızlar ben tam 8+2 günlük bir anneyim haliyle bebeğimin kız mı? Erkek mi? Bilemediğimden isim arıyorum.İnşaallah sizlerinde fikirlerini merak ediyorum yardımcı olursanız çok sevinirim 🐣💜 Kız olursa: Sare Meva Erkek Olursa:?
ipkklmn KubraAyyldz Mert, Kaan, Can ve Asil çok beğendiğimiz isimler arasında. 🙂 Sağlıkla gelsinler inşallah.
KubraAyyldz ipkklmn Amin Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 💜 Teşekkür ederim 😊