Busetopal33
Saç boyatmak sakıncalı diye duymuştum kimyasal içerdiği için ,kestirmek konusundada dinimizde kesilmesini sakıncalı buluyolar yani büyüklerimden duyduğumu söylüyorum doğruluk payı nedir bilemem yanlış yönlendirmiyim seni doktoruna boyatmayı sorsaydın keşke canım