Hale1427 Arkadaşlar ben 30 haftalık hamileyim özellikle akşamları karnımda inanılmaz sertlik ve toplanma oluyor bunu yaşayanlar var mı önceden de erken doğum yaptığım için biraz korkuyorum umarım birşey olmaz
Zaxra Hale1427 benimde erken dogum riskim var ,ve aynen geceleri hep karnim tas gibi oluyor ,Allah yardimcimiz olsun insallah 🤲🏻
Hale1427 Lulay çok geçmiş olsun 2 hafta sonra kontrolüm var acaba beklemeyip gitsem mi ben de gitmeye de korkuyorum
Dlkozdmr Canım benimde oluyor 32+2 günlük bugün doktoruma sordum günde 3 4 kere oluyorsa 10 dk felan sürüyorsa normal dedi
Dlkozdmr Hale1427 korkma cnm git istersen en azından için rahatlar son aylarda böyle işte gitmediğin sürece içinde hep bi endişe olur
Lulay Benim bi tane erken dogumum var 28 haftalik yasamadi o yüzden bnde korkuyorum canim ıns haftasına kadar durur
Hale1427 Dlkozdmr aynen yarına gitmeyi düşünüyorum bir sorup doktoruma yani artık 10 dakika bile zor yürüyorum 😔
Dlkozdmr Hale1427 inşAllah normaldir cnm Rabbim sağ salim hayırlısıyla inşAllah kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah üzme kendini bazen anormal gördüğümüz şeyler normal olabiliyor inşAllah öyledir
Hale1427 merve_yazar96 siz kaç haftalıksınız ve gün içinde çok sık oluyor mu benim ayakta iken hep sert bu günlerde
merve_yazar96 Hale1427 Haftadayım evet oluyor ayakta yatarken hatta acıtıyor bile doktoruma dedim acıyor bebegin güçlendi normal dedi ve sürekli toplanmalar olacak korkma dedi benim doktor hep bilgilendirdigi icin hic korkularım olmadı her konuda acaba sizin doktor önceden söylemiyor mu size