Merhabalar 26+3 günlük hamileyim bebek bı hafta önden gidiyor ve suyu fazla olduğu için doktor şeker yüklemesi istedi yaptırdım ama sorun çıkmadı şeker yok ama bebeğin suyu fazla acaba başına gelen varmı suyun fazla olması bebeğe zarar verirmi cevap verirseniz çok sevinirim kafam çok karışık