Choseungdal Merhaba anneler bebeğime isim arayışındayım buldum aslında isimleri beğeniyorum da ama kararsızlık var oğlumun ismini Tuğra Eymen düşünüyorum sizce nasıl uyumlumu başka isimler hoşuma gitmedi
Elagny97_ Choseungdal güzel canım biraz uzun ama hoş duruyo 🥰 bizim cinsiyet belki değil daha 10 haftalık ama kuzey istiyoruz erkek olursa kız olursa belirlemedik soyadımız güney kuzey güney saçma mi olur acaba. Tek işim istiyoruz çift isim düşünmüyoruz
Melikedmrclrr Choseungdal iki isim bence koymayın pişman olursunuz cok zor oluyor ilerleyen yaşlarında sizde oğlunuzda 1 isim kullanıcaksınız ve eymen okadar cok var ki benim oğlumda faruk eymen 🤪😂😂
Choseungdal Elagny97_ bence öyle düşünme benimde soyisim yaşar oda isim olarak geçiyor Tuğra Eymen yaşar düşün yani 3 isim gibi oluyor 😂ama soyadımı silemeyeceğimize göre takılma kuzey Güney kötü durmuyor hatta daha da modern😌
Choseungdal Melikedmrclrr öyle düşünmüyorum şuan bütün isimler rövanşta herkeste her isim var öyle düşünürsem işin içinden çıkamam iki isimde seviyorum hangi bebeğin iki ismi varsa iki ismini birden söyleyerek seslenirim