Neden zararı olsun ki ! Tabi şöyle de birşey var herşeyin fazlası zarar gibi güneşinde fazlası zarardır. Bende gittim güneşlendim, hatta 2 gün sonra tekrar tatile gidiyorum doktoruma yine danıştım her hangi bir şey demedi. Sadece ıslak mayo ile durma ve tuvaletini tutma dedi.