Busra_sarp1 Merhaba hanımlar bebişlerinizin kilosu ne kadar ben 14 Ağustos ta gittim hastaneye 1.700 dedi doktorum normal mı yoksa düşükmü şuan 32 haftalık hamileyim
S-e3506 Busra_sarp1 normal canım benimde 31de 1740 gramdı 35de gittim 2367 gram doktor normal doğuma kadar 3 ü geçer dedi şuan 36 haftalığım 🤗
Busra_sarp1 S-e3506 😘inşallah bakalım bende tekrar 14.eylülde gideceğim bakalım nekadar olucak kilosu
S-e3506 Busra_sarp1 7 eylülde bende gideceğim gün alacağım 🤗sağlıklı olsunlar kiloyu dert etme son haftalarda alıyorlar pekmez falan iç 🤗
Busra_sarp1 Senakrkmz zayıf mı doğcak diye korkuyorum çünkü çok kilo aldım ben 48 kiloyla hamile kaldım şuan 66 kiloyum ama bebeğim zayıf gibi geldi
Hasret2836 Busra_sarp1 bnmda en son gittigimde 36haftalıktı 3kilo 38gram boy 49santim bnm sezeryan bu arada 39hatada alıncak daha gitmedim kontrole
S-e3506 Busra_sarp1 pekmez bebeğe kilo aldıryormuş ben günde 2 yada 3 kaşık yiyorum yumurtada ye süt veya yoğurt ye birde çok faydalı 🤗🥰
sevval5481 Ozge_fatih54 iyi canım benimde 975 gram dedi suyun içinde olduğu içim tam rakam söyleyemiylar tahmini birşey söylüyor lar