Merhaba kızlar, 39 haftalığız. Perşembe günü yani bu ayın 25’ine suni sancı ile normal doğum yapacağım. Kordon kanında azalma olmuş bebek 2 hafta geriden geliyormuş gelişim olarak. Ve suyum azalmış. Bu yüzden erken doğum yapmamı öngördü doktorum bende okeyledim. Suni sancı veririz bebek gelmezse ya da bir sıkıntı çıkarsa sezeryane alırız dedi. Biraz korkuyorum açıkçası ama içimi rahat tutmaya çalışıyorum moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum. İlk doğumum olacak Allah’ın izniyle, nasıl bir durum yaşayacağım nasıl geçecek, suni sancı çok mu ağrılı oluyor bunu yaşayan arkadaşlar var mı merak ettim bilgi almak istedim 🙏🏻