Beni anlatmissin resmen özellikle esime asla tahammulum yok kuzum herseyine sinitleniom uzuluyorum boyle gebeligin basindan beri aşıri mutsuz hissediyorum bende gececek diyolar ama esimden sogumaktan korkuyorum ve sendede oylemi bilmiyorum ama ben boyle olunca oda benden uzaklasti bu cok üzuyo beni :(