Sena1 Decavit içeceğim yere ferrum içtim sabah aç karnına içmem gerekeni akşam içtim birşey olur mu içeli 5 dk felan oldu sonradan farkına vardım 😣😣
RabiaMG Sena1 ferrum ben sabah aksam iciyorum. Skinti olmaz bence demir hapi cunku sadece sut urunleri,cay,kahve tukettiysen demir emilimini azaltmis olur ac icilme sebebide bu zaten😊 ben yatmadan ve sabah iciyorum ferrum😊
Kuzeymiraa Sena1 bisey olmaz canım ben de ferrum kullandım hep akşam tok karnına yada yatarken aldım sonuçta kullandığın ilaçların
Alps Sena1 bişey olmaz, ben de sabah aç karnına içiyordum, mide bulantısı yapıyor mu diye bakmak için bir de akşamdan içip uyuyayım dedim , aynı gün iki tane aldım ama ertesi gün sabah içmemiş oldum😙
Sena1 RabiaMG çay içtim Akşam ama bilmiyorm ilk defa böyle birşey yaptım bir anlık dalgınlığıma geldi ☹️
Sena1 Kuzeymiraa evet ama sabah aç karnına içiyordum akşamda decavit içiyordum şimdi bi günde iki kere içmiş oldum inş birşey olmaz
RabiaMG Sena1 korkulcak bir ilac degil canim 😊 sut urunleri,cay,kahve ilacin emilimini azaltiyormus sadece o yuzden kahvaltidan 2 saat once falan icilmesi soyleniyor 😊 ben gece 12de ve sabah 6 7 gibi iciyorum mesela 😊
RabiaMG Sena1 bende gunde 1le basladim tahlillerde kanim hala dusuk olunca gunde 2ye cikardi doktorum skinti yapma yani 😊
zeyzey95 Sena1 bişey olmaz banada sabah aç verildi ben hep yatmadan önce içiyorum kan değerim de gayet iyi