Kizlar 10.haftanin içindeyim birkaç güne kadar gayet hassas hatta ağrıyan göğüslerim vardı şişmişti damar damar olmustu. Ağrı geçti nerdeyse tamamen ama birkaç saattir sol göğsümün ucu ve kenarı kaşınmaya basladi. Ağrının kesilmesi ve kaşınma olması normal bir durum mu? Sizlerde de oldu mu bu durum?