ozgeya SMergen Ben kullanıyorum bebeğim doğduğundan beri memnunum. Ama fazla pişiklerde iyileştirmiyor, önleyici sadece. O zaman da sudocrem kullanıyorum.
emine86 SMergen ben çok memnunum . Sudocrem kullandım öncesinde pisigi daha da arttırdı sonra mustela kullandık ki zaten bütün setini almıştım 1.5 yıldan beri oğlumda onu kullanıyorum kızımda da kullanmaya devam edeceğim
Kbra_25 Mustelanın şampuan ve losyonunu alacagım ama farklı farklı şmpuanı var konk onleyci diye hangisnş alacagım bilemedm
SerpilG Kbra_25 ben 1,5 yaşındaki kızıma bioderma kullanıyorum atopik ciltler için olandan Dr önermişti. Doğacak olana mustela almak istediğimi kokusunun daha güzel olduğunu söyledim. Hassas ciltler için olan kabı yeşil olanlardan al ozaman dedi.