Kızlar 2 gün sonra 4 aylık olucaz. Ya sizlerde de varmı. Oğlum gün içinde hiç durmuyor. Kucak istiyor sürekli sürekli bi mız mız hali. Hep agzında ıııı ııı diyo bı huzursuz. Yatırdıgım an baslaıyor aglmaya. Kucagıma alıyom susuyor. Emzırırken memeyı bı tutuyo bı bırakıyor sonra aglıyor. Cızgıfılm acıyorum izlerken emzırmwye calısıyorum. İnanın yemek dahi yapamıyorum uykusu desenız bır bugun 2 saat uyudu normalde 3 4 kere gun ıcınde uyur 10 15 dakıka uyurdu. Elı agızıan götürüyor agız suyu akıyor Bunlar sızlerde de varmı kızlar.