Merhaba herkese
doğum hikayemi anlatmak istiyorum size deniz kızım 4 günlük oldu bile. Miniğin en başından beri tersti doktorumuz çok hareket edersen doğumu başlatırsın demişti 34. Haftada e tabi haliyle korkup hareketlerimi kısıtladım bu dönemde biraz kilo birazda ödem topladık. 36. Haftada kontrole gittiğimizde bebeğimiz hala dönmemişti. 37. Haftaya girdiğimizde bende bir sancı başladı ve doktorumuz tatildeydi başka bir doktora gittik idrar yollarım intaplanmış hemen doktoruma haber verdim. Doktorda tatilden dönmekte olduğunu ve kontrole gelmemi istedi neyse gittik bebişimiz hala dönmemişti Doktorumuz sezeryan bebeği olduğunu söyledi ve 38. Hafta için gün seçmemizi istedi. Bende hemen karar vermek istemedim korktum çünkü eve geldik ve kara verdik 24.08.2020 olsun ve başak burcu olsun istemiştim 🙈😂 ama malesef deniz kızı 22.08. C.tesi günü gelmek için sinyalleri verdi gece 2 de sancıyla uyandım üşüttüm yada idrar yolu enfeksiyonu henüz geçmedi sandım 2 saat sancı geçsin diye bekledim ama malesef geçmiyordu hemen hastaneye gittik nts de sancımın 100 üstünde olduğunu gören ebe hemen doktoruma haber verdi. Çatı muanesi olmadım derken açılma için kontrolde yapıldı ve açılma 4 cm ulaşmıştı bebek ters ama doğum başlamıştı ebe bana sürekli ıkınma isteğim geldiğinde ıkınmaman gerektiğini söylüyordu. Dokturum geldi hemen bana sezeryanın genelmi epidural mı olmak istediğimi sordular tabi ben çok korkuyorum dedim ki bebişin doğumunu göreyim ve epidurali kabul ettim ve anestezi uzmanı tatilde olduğu için sabah mesaisine gelecek olan uzman 9 da hastanede olduğu için sancıdan öldüm neyse 9:10 gibi beni götürdüler sancılar çok sıklaştı artık sürekli bağırıyorum ameliyathanedekiler epidurale bu sancıyla dayanırmısın diye sorunca orda şok oldum çünkü artık bitsin istiyordum dediler ki istersen önce demiyelim eğer çok sancın olursa genel olursun dediler ve kabul ettim neyse başladılar iğne vurmaya ama iğne girmiyor sırtımdan 8 kere denediler ama olmadı ödemin çok olduğunu ve iğnenin omuriliğe girmediğini söylediler ama bende o sırada yalvarıyorum genel yapın artık dayanamıyorum diye hemen genel için iğneyi yaptılar ben 1 2 3 demeden o an gitmişim bebeğimin doğumunu görmedim 9:33 de gelmiş kızım dünyaya tabi o benden önce odaya gitti Ben tam odaya girmek üzereyken ayıldım ve inanılmaz bir ağrı vücudumda bu seferde ağrı kesici diye yalvarıyorum bebeğimi gördüm o an allahım o bütün sancılar varya çektiğim hem normal doğum sancısı hem epiduralin ağrıları hem genelin o minik kızı görünce geçiverdi allahım nasıl güzel bişeymiş meğerse.tabi ben bu sancıları çekerken benim minik kızım karnında kakasını yapmış allahım çok şükür sancım geldi ve hemen fark ettik. Çok şükür hemen sütümde geldi emmeye başladım yavrum ve bende 2 gibi falan artık yürümeye başlamıştım hemen toparladım. Şimdi deniz kızıyla birlikte çok iyiyiz. Rabbim isteyen herkese versin hamile olanlarıda sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin bu duygunun tarifi yok inanılmaz bişi 🧿🐣🧜🏻♀️🙏🏻 İşte benimde doğum hikayem bu şekilde.