Kızlar şu an hamileyim ama aklıma takılan bir soru var sizlere sormak istiyorum. Şöyle ki çikolata kistinden dolayı 2 aydır doktor kontrolüne gidip geliyordum. Doktor bana adetimin 11. Günü gelmemi söyledi yumurtalarımın oluşup oluşmadığına bakacak,hangi gün olcağını söyleyecekti. Bende 11. Gün gittim doktor bana cuma günü yumurtlama günüm olduğunu söyledi yani adetimin 14. Gününe denk geliyordu. Ve eczaneden her ihtimale karşı 5’li ovulasyon testi almamı söyledi. Bende aldım testi ama o gün geçtiği için yapmadım. Ertesi sabah yaptığımda yumurtlama günüm olduğunu gördüm ve gebelikte o gün tuttu zaten :) aklıma takılan doktorun bunu görmeme ihtimali var mı sizce? Çünkü 1 gün önce bakmıştı hatta akşam üzeriydi yani sabaha yumurtlamam gerçekleşti hala aklıma takılıyor