Selam kızlar 17.haftama girdim bu hafta karnımda hafif hafif karınca geziyomuş gibi bi kıpırtı var ☺☺sonrasındada pıt diye bişey oluyor ama sürekli sürekli deil💞 bunu cuma günü kontrole gittiğimde doktorumada sorucam ama bu bebeğimin kıpırtılarımı sizce ?? 😇👶🏻