Defnemm2019 Tnschntnrkl bize bakmamıstı doktor 12™4 de gittik yanıltıcı olabilir demişti, cinsiyet bu tarihe 1 ay sonra bakacak
Tnschntnrkl zeyzey95 ona gore doktora gidicem ilk gebeligim çok merak ediyoruz 😊 kese seklnden belli oluyormu biliyomsnz yada çin takvimi dogrumudur
zeyzey95 Tnschntnrkl ultrason hariç hiç bişeyin garantisi yok canım zaten ya kız ya erkek yüzde elli ihtimal 😂 tutanlar da tesadüf olarak tutuyor zaten
Tnschntnrkl Defnemm2019 evet 1 ay sonra dedi domtoe ama meraktan belli olursa baska doktorada gidicem
Tubaeliff Tnschntnrkl canım ben 13+0da gittim hareketliydi gördüm. Sana tavsiyem dr gitmeden yarım saat önce küçük vişne suyu ve mini çikolata ye