dygmn21 Kendi psikolojini bi yana at. O bebegim yasama hakkını her ne olursa olsun elinden alamazsin.Kalp rahatsızlığı olsa bile elbette bi caresi bulunur hic olmadı gidebildigi yere kadar kendi gider ama katili sen olma, ayrica burda bunu yazanların 10'da 8'i aslinda bebeklerinde sorun olmadıgını ogreniyorlar ya da son ayına kadar hasta dedikleri bebek normal doguyor. Dusun simdi o bebegi aldıracaksın ama normalde normal bi bebek oldugunu ogreneceksin, vicdanın rahat olur mu hic? Ben tek bi doktora bagli kalmamanını da tavsiye ederim bazıları ne oldugunu anlayamayip her Seye down sendromu diyor.