Ebrarbebek66 benim bir hafta gecikmişken 1,20 çıkmıştı ümitlenmiştim. Çünkü daha önce hep 0,1 çıkardı benim de. Üç gün sonra 8 e yükseldi. İki gün sonra 12 ve düşüş. Sanırım kimyasal gebelikti. Ama ona bile sevinmiştim çünkü hamile kalamıyordum. Sizde de bişeyler var gibime geliyor ama benim yaşadığımı da yaşayabilirsiniz(ki olsun kimyasaldan sonra hamile kalınıyormuş),inşallah hamile de olabilirsiniz belki adete çok var diye değer düşük çıkmıştır. Allahım gönlünüze göre versin🙏