Gulcan0187 Mervee6128 3 ay içtim bi yan etkisi olmadı. Hamileliğin ilk aylarında sürekli uyku hali yada halsizlik olması normal çünkü içinde senden beslenerek bi can büyüyor. Ben sabah kahvaltı sonrası içiyordum.
Deletedmom320 Mervee6128 sabah aç karnına içiyorum ama hiç öyle bir etkisi olmadı ne mide bulantısı ne halsizlik
zeyzey95 Mervee6128 bilmiyorum valla doktoruna sorarsın bünye meselesi bende hiç bi ilaç bulantı falan yapmadı mesela ki normalde çok midesi bulanan biriydim
Mervee6128 Gulcan0187 11.1haftadayım normalde geçmişti bulantılarım fln başka bi folik asit kullanıyodum o bitti buna geçince oldu
Huriyeolgn Mervee6128 canım ben kullandım bulantı yapmaması ıcın doktorum 2 ye kırıp sabah aksam tok ıcmemı soylemıstı
Safiyeerdall Mervee6128 canım benim doktorum folbiol ağır diye decavit vermişti bi ebene yada doktoruna danış istersen
Huriyeolgn Mervee6128 ortasında cızgı var ya kırılıyor 😂 benim doktorum öyle kullanmamı soyledı ve kullandım da 😅