Sevgili anneler; dün doktor kontrolüm vardı. Son iki hafta boyunca kendim iki kilo aldığım halde bebeğimin kilosunda hiçbir değişiklik olmamış. Aslında güzel yiyorum ama galiba bana yaramış. Doktorum yemekle olmuyor uzan dinlen çocuk kilo alsın karin çevresi zayıf kalmış dedi. 37+4 üm ve hâlâ 2600 Gr. Son haftalarim olduğu için hareket etmeye çalışıyorum ki normal doğum olsun ama bu nasıl olur da bebeğimin kilo almasına engel olur hala anlam veremedim :(