Deletedmom417 Kızlar şimdi gördüm 10 kg peros makina tozu A101 de 31 tl bana cok uygun geldi fiyatı sizce nasıl kullannalar varmı peros iyimi?
Nesrin_sipahi Deletedmom417 kullanıyorum canım omodan hiç bi farkı yok boştan yere senelerdir omoya para yatırmışım bende ablamın tavsiyesiyle almıştım çok memnunum tavsiye ederim fiyatında baya uygun
Deletedmom417 Nesrin_sipahi ay gerçektenmi A 101 de 31 tl yoksa al sende cok ucuz ya bende alıcam madem iyi
Nesrin_sipahi Deletedmom417 daha yeni aldım valla evde olmasa alırdım hiç bi farkı yok bana göre aynı onu gibi