mervoss Kızlar yarın 36 hafta olcam yani 35+6 daha doğrusu özele gidiyorum doktor çatı muayenesi yapmak istermi? Temizleneyimmi? Doğum için bekliyordum en çok temizlenmryi cünkü jilet kullanıyorum 🙄
gokcecan mervoss 34de gittim çatı muayenesini sordum 36da yapcam dedi. Yani haftaya benimde. mecbur temzlencem bende.
Gltn35 mervoss 🙋🏼♀️ benim doktorum istedi 36 da gel çatı muayenesi yapıcam dedi yarın 36+2 olucam bakalım nasıl geçicek 🙄 Bir önceki kontrolde söylüyor genelde doktorlar çatı muayenesi yapacaklarını ama belli de olmaz bazı doktorlar 37 ve 38 haftalarda yapıyor çatı muayenesini
RabiaMG mervoss bana ozelde 38de gel cati muayenesi yapayim dedi. Devletteki doktorumda bugun yapmadi herhafta gel dedi 37de mi yapar ne zamab yapar bilmiyorum 🤷🏻♀️😊
3461 Ben canım 36 haftalıkken gittim yapmadı çatı muayenesi şimdi 38 de gıdıcem o zaman yapar dıye dusunuyorum🤷♀️
3461 mervoss Aynen canım sen yinede yap ne olur ne olmaz bende korkuyorum o çataldan daha önce hıc oturmadım ama kaçış yok😑
Edsn mervoss ben de yarın gideceğim 35+2 deyim hazırlıklı olmak lazım diye düşünüyorum sonradan pişman olmaya gerek yok ben hallettim ☺️
mervoss gokcecan keşke sordaydım ama erkendi 33+1 di gittigimde simdi 35+6 olcam işte simdi yapmazsa sorucak ne zaman yaparsın diye 😂
RabiaMG mervoss benim genital sigilim vardi onu sordum muayene etti sakincasi yok ucuk daha sakincali dedi. Bide panik atak ve gebelik sekerim var onlari sordum skinti olmaz dedi. Bebegim dogum pozisyonunda zaten 36+1im her hafta nstye gelceksin dedi 😊