18+3 haftalık hamileyim bugün doktora gittim 10 gün önde görünüyor dedi. 16. Haftalarda gittiğimde 7 gün önde demişti 12. Haftada gittiğimde 1 gün önde demişti. Gittikçe gelişimi daha önde görünüyor. Açıkçası bu beni korkutmaya başladı. Sizlerde durum nasıldı ilerleyen haftalarda neler dedi doktorunuz gelişim devam etti mi yoksa aynı mı kaldı?