Hazal2020 Kizlar bu gece 34 haftalik oluyorum sabah tuvalete gittim sildigimde yogun acik sari akinti gordum bidaha sildim seffaflasti bidahada boyle yogunca gelmedi normalmi sizce kasik agrilarimda oluyor nstem temiz cikti bu cuma yine muayenem var .
Hazal2020 Tugcebyr haziranda tahlil yapti.doktor vardi toz ve antibiyotik kullandim bidaha tahlili tekrarlamadi gecen hafta gittim.yogun akintim var dedim artik normal dedi . Her hafta muayene+nst dedi cuma gidicem bidaha soylicem