Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim fakat fena derecede gazım var yapamıyorum. Karnımın içi gaz dolu sanki ve yemek bodrumdan bile gaz gelecekmiş gibi oluyor gelemiyor çok zorluk çekiyorum dün doktora söyledim ama şurup vermicem magnezyum vericem dedi. Sanırım tam olarak anlatamadım yada anlamadı. Bu şikayeti yaşayanınız varmı aranızda nasıl geçecek. Bende rahat rahat gaz çıkarmak istiyorum 😪😫