Feriiii bugün 7+6 yim bugünle birlikte 4 gündür sütlü kahve akintim var progestan kullanıyorum çok şükür ağrı ya da sanci yok. Dr.um kanamaya dönerse ve çok ağrın olursa gel demişti. Bundan önce de 5. Haftada yaşadım o 2 gün sürmüştü.
C.tesi kontrole gideceğim inşallah bir sıkıntı yoktur.Cok kafama takmamaya çalışıyorum streslendikce daha fazla geliyor gibi.