Seyma46 ben devlette yaptırdim kendisi perinatologtu biraz suratsizdi ama çok iyi bir doktordu hiçbişey demedi bana. Hatta ultrasonda bebeğe baktı sıkıntı yok ama kanda çıkabilir ona göre hareket edicez dedi tabi ben şok ama 2li testimi de aynı doktor yapmıştı ondan endişe etmedim. Çok şükür bir sıkıntı da çıkmadı 😊 ama sende kendi üzme bu testler teşhis değil sadece risk belirliyor olasılık yani. Sen iyi düşün Allah'ın dediği olur. Güzel haberler al inşallah 💕